Chasing Liberty

0kommentarer

Chasing Liberty (2004)
Skådespelare: Mandy Moore, Matthew Goode, Mark Harmon, m.fl.
Genre: Komedi, Romantik
Längd: 1h 51min (111min)
 
Trailer:
 
Film:
Handling:
Alla familjer har en rebell. Även den bästa. Anna Foster har samma krav och drömmar, som vilken normal tonåring som helst. Hon vill kunna umgås med sina kompisar, dejta killar, uppleva små romantiska äventyr m m. Med hjälp av Secret Service-agenter så håller hennes pappa koll på vart hon befinner sig, eftersom han råkar vara - USA:s president så låter han inte Anna få göra det hon vill göra på rätt sätt!
Medans hon har chansen så rymmer hon iväg, och gör så med en främmande ung man. Det visar sig dock snart att den unge mannen inte är helt ärlig mot henne.
 
★★★★★ = Bästa jag sett
 
 
Komisk och romantisk film om ett ungt par som blir förälskade och smiter iväg genom det vackra Italien. Fast jag tycker att den är mer som en Drama än en Komedi film, fast kärlek saknas absolut inte. Det är en jätte mysig film, jag har redan sett den några gånger och flera blir det! Du kommer absolut att ha 2 Mysiga timmar medans du kollar på den här!
 
Det finns en liknande film som heter "First daughter" med Kate Holms, den rekomenderar jag också!

Kommentera

Publiceras ej