Bachelorette (Möhippan)

0kommentarer

Bachelorette (2012)
Skådespelare: Kirsten Dunst, Isla Fisher, Lilly Caplan, Rebel Wilson, m.fl.
Genre: komedi, romantik
Längd: 1h 27min (87min)
 
Trailer:
 
Film:
Handling:
Det handlar om förutsägbart bittra, ogifta kvinnor som blir avis när deras gamla High-School-nemesis ska gifta sig med en förutsägbart rik kille som ser bra ut. Vad som sen händer är filmens tvist, men är egentligen inte ens en tvist. Natten före bröllopet går tjejerna loss på sprit, droger och sex, samtidigt som de olyckligt tar sönder brudens klänning och kaoset är ett faktum.
 
★★ = Helt okej
 
Jag blev besviken, den hade kunnat vara så mkt bättre. Hela filmen var så oseriöst fjantig och helt överdrivet. En komedi som fick mig att dra på leende väldigt få gånger håller inte, jag kallar inte ens spydigheter och tjafs som komedi, som ungefär hela filmen gick ut på... bara massa skit!! Jag skulle klassa den som en drama istället. Självklart så fanns det vissa stunder som va lite bra men för mig så räckte det inte.
 

Kommentera

Publiceras ej